Welke uitgever is goed om een boek uit te geven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iets specifieker... je wilt zelf een boek gaan uitbrengen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals je nu de vraag stelt zou het antwoord zijn: "Elke uitgever". (Vergelijk: "Welke bibliotheek is goed om een boek bij te lenen?")
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Ikziewel, dat linkje stond er dus al even.

Het beste antwoord

kijk eens bij de uitgever mynx. deze heeft bekende boeken uitgegeven zoals: aragon.

www.mynx.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
en wil je geen gedoe met het uitgeven kijk dan:

thefreemusketiers
boekscout

bij die uitgevers heb je 81% kans dat hij wordt uitgegeven, maar je boek komt niet in de winkel

Toegevoegd na 6 minuten:
je kan ook even langs de bieb gaan, en daar advies voor een uitgever vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze ga ik doen!

Andere antwoorden (6)

Daar heb je niet zoveel keus in, het enigst wat je kunt doen is je manuscript opsturen naar ze, in de hoop dat ze het uitwillen geven. Een betere manier is het zelf uitgeven op onderstaande links staan wat adressen.

Toegevoegd na 23 minuten:
Lees deze ook even dat weet je hoe een van de grotere uitgevers er over denkt http://www.kluitman.nl/view.php?pn=overkluitman/ideetotboek&s=9
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt er heel erg aan wat voor boek je uit wil laten geven. Iedere uitgever heeft zijn eigen portefeuille met een bepaald genre boeken wat hij uitgeeft. Probeer daarachter te komen en stuur je manuscript op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.boekscout.nl/

succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:

http://www.freemusketeers.nl/index.php/id_structuur/3302/wij_zijn_de_uitgever.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt af wat voor genre..

The house of book is ook mogelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Succes.!2
http://www.eburon.nl/boek_uitgeven_faq